Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 24 august 2011

Epistole in miez de noapte

Buna Florin si Virgil,

M-ati prins: Virgil este "vinovatul". Glumesc.
Am raspuns la provocare, din respect pentru pasiunea voastra, Arta comunicarii, pe care incercati sa o insuflati si grupului Meta_80.
Va urmaresc, impartasesc sau nu ideile postate, care nu sunt intotdeauna de bun augur...(ma refer la comentariile de pe Meta_30)
Succes pentru META80Press! Cat mai multi "vizitatori"!! Eu...promit ca o sa fiu "cu ochii pe voi", fara a avea pretentia de a fi  analist sau comentator.

Va scriu aici cateva randuri: pe facebook am interdictie de la fiul meu. Am facut o mica gafa si i-am promis ca nu mai postez nimic. Las facebook-ul tineretului. Uneori, au dreptate tinerii: pe toate site-urile de socializare..."Hop...si noi".
Ma bucur pentru preocuparile colectivului nostru, META 80.
Citesc totul, uneori cu placere si admiratie, alteori cu dezamagire in suflet. Nu-mi plac polemicile cu toate ca orice contradictie duce la progres. Conteaza modul de abordare, tonul.
Imi plac mult postarile voastre pe diverse domenii, in META 80 Press
. Acolo, poate, nu vor mai fi comentarii rautacioase.
Eu nu sunt un blogger. Sunt o "pensionara gospodina", care mai face mici incursiuni pe "NET-ul cel de toate zilele"...Oricum traim intr-o epoca a logoreei: nu vreau sa supar pe nimeni cu aceasta constatare care nici macar nu-mi apartine.
La invitatia voastra (pe skype, facebook, e-mail, etc.), am pus si eu de "o sarja in abisal" (de fapt un mic comentariu, ca sa ma bag si eu in seama...). Nu am experimentat bine cum functioneaza META 80 Press. Am tot trimis comentariul din mai multe locuri, dar nu stiu daca a intrat: Oricum, ultima data l-am pus "anonim", dar m-am semnat....
.(Poate sunt mai multe Adele in grupul nostru...).Raspuns: "comentariul va fi postat pe blog, daca va fi aprobat"...Asta sunt eu: Adela Gospodina.
Cam atat. Va urmaresc de la distanta. Ma bucur ca existati. Cand gasesc ceva deosebit (distractiv/interesant/extraordinar), o sa bifez (sigur) sau o sa comentez (poate).


Adela Deas (Jula)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu